Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

18.10.2010
airbaltic lvra-logo attistibas-agentura radisson

LVRA organizē tūrisma un viesmīlības industrijas profesionālās izaugsmes dienu


2010.GADA 20.OKTOBRĪ, VIESNĪCĀ "RADISSON BLU HOTEL LATVIJA" NOTIKS SESTĀ STARPTAUTISKĀ VIESNĪCU UN RESTORĀNU INDUSTRIJAS KONFERENCE – "PROFESIONĀLS MĀRKETINGS – VEIKSMES ATSLĒGA SEKMĪGAI VIESMĪLĪBAS INDUSTRIJAS ATTĪSTĪBAI". VIENLAIKUS NOTIKS ARĪ ASTOTAIS VIESNĪCU – RESTORĀNU PĀRSTĀVJU DARBSEMINĀRS AR PIEGĀDĀTĀJIEM UN PAKALPOJUMU SNIEDZĒJIEM.

Konferenci organizē Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) sadarbībā ar Eiropas Savienības Eiropas Reģionālo attīstības fondu (ERAF) un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) projekta "Viesnīcu un restorānu nozares starptautiskā konference "Profesionāls mārketings – veiksmes atslēga sekmīgai viesmīlības industrijas attīstībai"" ietvaros.

Konferences mērķis – veicināt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesa attīstību, iepazīstinot mītņu, sabiedriskās ēdināšanas un tūrisma uzņēmumu īpašniekus un vadītājus ar aktuālākajām tendencēm viesnīcu un restorānu industrijā, gan informējot par pasākumiem, kā veiksmīgi izmantojot dažādus mārketinga instrumentus, piesaistīt jaunus klientus.

Konferences "Profesionāls mārketings – veiksmes atslēga sekmīgai viesmīlības industrijas attīstībai" lektori – pieredzes bagāti viesnīcu un restorānu nozares pārstāvji sniegs priekšlasījumus par tendencēm tūrisma un viesmīlības industrijas mārketingā pasaulē un Eiropā, gan arī, kā sasniegt mērķus veicinot Latvijas, Rīgas un katra atsevišķa uzņēmuma atpazīstamību, tai skaitā:
- par tendencēm tūrisma un viesmīlības industrijas mārketingā Eiropā;
- Latvijas tūrisma zīmols "Best enjoyed slowly" kā katra uzņēmuma mārketinga elements;
- LIVE RIGA – jauna pieeja tūrisma mārketingā;
- par brenda izveidi un atpazīstamības veicināšanu;
- kā gūt panākumus piedaloties izstādēs;
- par tendencēm mītņu klasifikācijas jomā Eiropas līmenī;
- sociālie mēdiji un kā tos veiksmīgi izmantot uzņēmuma mārketingā;
- uzzināsim, vai viesmīlības uzņēmumi Rīgā veiksmīgi izmanto e-mārketingu;
- gastronomijas festivāls kā viesmīlības industrijas mārketinga elements;
- spa&wellness pakalpojumi nozīmīgs papildus pakalpojums uzņēmuma atpazīstamībai;
- par ieguvumiem/zaudējumiem pievienojoties viesnīcu ķēdei;
- identitāte kā priekšrocība konkurences apstākļos;
- kā veidot attiecības ar klientu ilgtermiņā, u.c.

Savukārt, organizētā darbsemināra mērķis ir iepazīstināt viesnīcu un restorānu pārstāvjus ar sadarbības partneru – produktu piegādātāju un pakalpojumu sniedzēju piedāvājumu.

Pasākumā dalību šobrīd ir apstiprinājuši 12 uzņēmumi, dodot iespēju iepazīties ar plašu piedāvājumu klāstu, kas nepieciešams viesnīcu un restorānu darba nodrošināšanai, tajā skaitā – viesnīcu un restorānu aprīkojuma, pārtikas nozares, viesnīcu&restorānu rezervēšanas sistēmu, uzskaites sistēmas, apdrošināšanas pakalpojumu jomā.

Darbsemināru ir aicināti apmeklēt visu viesu izmitināšanas un apkalpošanas uzņēmumu – darbiniekus (viesnīcu, viesu māju, brīvdienu māju, restorānu, kafejnīcu, krogu, utt.) – vadošos darbiniekus, gan dažādu dienestu (ēdienu&dzērienu; saimniecības daļas, u.c.) pārstāvjus!

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) – tālr.: 67014131 vai 29484738; santa.graikste@hotel.lv
; www.hotel.lv

Atbalstītāji:

Lielbritānijas vēstniecības Tirdzniecības un Investīciju nodaļa uk-trade
travelnews horeca
ieguldijums-nakotne

 

airbaltic lvra-logo attistibas-agentura radisson
LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA,

sadarbībā ar nacionālo aviokompāniju AirBaltic,
Tūrisma attīstības valsts aģentūru
organizē 6. starptautisko viesnīcu un restorānu industrijas konferenci

"Profesionāls mārketings – veiksmes atslēga sekmīgai viesmīlības industrijas attīstībai"

Konferences mērķis – veicināt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesa attīstību, iepazīstinot viesnīcu un restorānu īpašniekus un vadītājus ar aktuālākajām tendencēm viesnīcu un restorānu industrijā, gan informējot par pasākumiem, kā veiksmīgi izmantojot dažādus mārketinga instrumentus, piesaistīt jaunus klientus.

Konferences "Profesionāls mārketings – veiksmes atslēga sekmīgai viesmīlības industrijas attīstībai" lektori – pieredzes bagāti viesnīcu un restorānu nozares pārstāvji, Latvijas un Eiropas līmenī nozares intereses pārstāvošo institūciju līderi, sniegs priekšlasījumus iepazīstinot klausītājus gan ar tendencēm tūrisma un viesmīlības industrijas mārketingā pasaulē un Eiropā, gan kā sasniegt mērķus veicinot Latvijas, Rīgas un katra atsevišķa uzņēmuma atpazīstamību.

Konferences goda viesi un lektori:
- A.Kampars – LR Ekonomikas ministrs;
- A.Slokenbergs – Tūrisma attīstības valsts aģentūra;
- M.Luthe – Vācijas Viesnīcu asociācijas izpilddirektors (Vācija);
- M.Horne – Arthur Steen Horne Adamson (Lielbritānija);
- J.Blaskey – The Exhibiting Agency (Lielbritānija);
- B.Presser – Lonely Planet (Lielbritānija);
- H.Smarason – Scope Communication (Island);
- H.N.Berge – Gladmat AS (Norvēģija);
- S.Fraquelli – "Metropolitan Restaurant Group" īpašnieks un izpilddirektors (Lielbritānija);
- A.G.Christensen – Kempings "Holken Camp" & Dānijas kempingu asociācija (Dānija);
- A.Van der Steina – LU lektore, u.c.

Konferences darba valoda:
latviešu un angļu valoda (tiks nodrošināts tulkojums).

Konferences norises vieta un laiks:
2010.gada 20.oktobrī, plkst. 10:00, viesnīca "Radisson Blu Hotel Latvija" (Elizabetes iela 55, Rīga).

Pieteikties, lūdzam, līdz 15.oktobrim, piezvanot uz Asociāciju – 67014131, 29484738 vai elektroniski – info@hotel.lv! (Vietu skaits ir ierobežots).

Atbalstītājs: Lielbritānijas vēstniecība Latvijā

Informatīvie atbalstītāji:
travelnews horeca
ieguldijums-nakotne

Oktobrī viesmīlības industrija pulcēsies
uz gadskārtējo konferenci

2010.GADA 20.OKTOBRĪ, VIESNĪCĀ "RADISSON BLU HOTEL LATVIJA" NOTIKS LATVIJĀ SEPTĪTĀ STARPTAUTISKĀ VIESNĪCU UN RESTORĀNU INDUSTRIJAS KONFERENCE "PROFESIONĀLS MĀRKETINGS – VEIKSMES ATSLĒGA SEKMĪGAI VIESMĪLĪBAS INDUSTRIJAS ATTĪSTĪBAI".

Konferenci "Profesionāls mārketings – veiksmes atslēga sekmīgai viesmīlības industrijas attīstībai" organizē Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija /LVRA/ sadarbībā ar Tūrisma Attīstības valsts aģentūru /TAVA/.

Konferences mērķis – veicināt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesa attīstību, iepazīstinot viesnīcu un restorānu īpašniekus un vadītājus ar aktuālākajām tendencēm viesnīcu un restorānu industrijā, gan informējot par pasākumiem, kā veiksmīgi izmantojot dažādus mārketinga instrumentus, piesaistīt jaunus klientus.

Konferences "Profesionāls mārketings – veiksmes atslēga sekmīgai viesmīlības industrijas attīstībai" lektori – pieredzes bagāti viesnīcu un restorānu nozares pārstāvji, Latvijas un Eiropas līmenī nozares intereses pārstāvošo institūciju līderi, sniegs priekšlasījumus iepazīstinot klausītājus gan ar tendencēm tūrisma un viesmīlības industrijas mārketingā pasaulē un Eiropā, gan kā sasniegt mērķus veicinot Latvijas, Rīgas un katra atsevišķa uzņēmuma atpazīstamību.

Minēto pasākumu LVRA organizē sadarbībā ar:

Nacionālo aviokompāniju AirBaltic
airbaltic

Tūrisma Attīstības valsts aģentūru
attistibas-agentura

Informatīvie atbalstītāji:
travelnews
23.09.2010

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija
organizē nozares atvērto durvju dienu

ŠĪ GADA 27.SEPTEMBRĪ, KAD VISĀ PASAULĒ TIEK ATZĪMĒTA PASAULES TŪRISMA DIENA, ARĪ LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA SADARBĪBĀ AR TŪRISMA NOZARES PĀRSTĀVJIEM – VIESNĪCĀM UN RESTORĀNIEM – ORGANIZĒ TŪRISMA NOZARES ATVĒRTO DURVJU DIENA, KAD INTERESENTIEM BŪS IESPĒJA APMEKLĒT UN IEPAZĪTIES AR VIESNĪCU UN RESTORĀNU DARBU.

Atvērto durvju dienas mērķis – iepazīstināt potenciālos klientus ar viesnīcas un restorāna sniegtajiem pakalpojumiem, tādējādi, palīdzot pārvarēt psiholoģisko barjeru apmeklēt, piemēram, viesnīcas restorānu vai organizēt pasākumu viesnīcās. Vienlaikus, tā būs lieliska iespēja studentiem vai vecāko klašu skolēniem iepazīties ar viesnīcas un/vai restorāna darba organizāciju.

Atvērto durvju dienas laikā interesentiem būs iespēja apmeklēt viesnīcas un restorānus, iepazīties ar to darbu, kā arī iegūt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem.

Šajā dienā savas ekskursijas piedāvās 16 viesnīcas, tai skaitā:
- Hotel Promenade***** (Vecā Ostmala 40, Liepāja) (iepazīšanās ar viesnīcu, konferenču un semināru zālēm, kafijas paužu degustācija);
- Radisson Blu Daugava***** (Kuģu iela 24, Rīga) (iepazīšanās ar viesnīcas pakalpojumiem no plkst. 13:00–15:00, iepriekš piesakoties pa tālruni – 67061221 (Irina));
- Hotel Bellevue**** (Raiņa bulv. 33, Rīga) (ekskursija viesnīcas BABOR SPA centrā);
- Islande Hotel**** (Ķīpsalas iela 20, Rīga) (ekskursijas un iepazīšanās ar viesnīcas sniegtajiem pakalpojumiem plks. 11:00 un 15:00);
- Hotel Jūrmala Spa**** (Jomas iela 47/49, Jūrmala) (plkst 10:00–16.00, iepriekš piesakoties pa tālruni – 26587222 (Kristīne));
- Maritim Park Hotel Rīga**** (Slokas iela 1, Rīga) (no plkst. 18:00–20:00 – "Laimīgā stunda" viesnīcas bārā, vakariņojot restorānā Bellevue – dāvanā – pudele vīna);
- Hanza Hotel*** (Elijas iela 7, Rīga) (iepazīšanās ar viesnīcas pakalpojumiem plkst. 16:00);
- Hotel Vantis*** (Balasta dambis 78, Rīga) (iepazīšanās ar viesnīcas pakalpojumiem plkst. 13:00–17:00)
- Hotel Wolmar*** (Tērbatas iela 16a,Valmiera) (iepazīšanās ar viesnīcu un 10% restorāna pakalpojumiem);
- Kolonna Hotel Group viesnīcas Rīgā - Hotel de Rome***** (Kaļķu iela 28), Kolonna Hotel Brigita*** (Saulkalnes iela 11), Kolonna Hotel Rīga*** (Tirgoņu iela 9), Konventa Sēta*** (Kalēju iela 7/9), Cēsīs – Kolonna Hotel Cēsis*** (Vienības laukums 1), Kuldīgā – Kolonna Hotel Kuldīga*** (Pilsētas laukums 6), Rēzeknē – Kolonna Hotel Rēzekne*** (Brīvības iela 2) (iepazīšanās ar viesnīcu pakalpojumiem plkst. 12.00–16.00).

Jāatzīmē – katrs Atvērto durvju dienas dalībnieks ir sarūpējis arī kādu īpašu pārsteigumu saviem ciemiņiem. Bet, lai to uzzinātu, esiet mīļi aicināti apmeklēt augstākminētās viesnīcas un restorānus šī gada 27.septembrī!

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) – tālr.: 67014131 vai 29484738; info@hotel.lv ; www.hotel.lv

Rīgai ir iespēja kļūt par Baltijas gastronomijas
tūrisma galvaspilsētu

TAS IR GALVENAIS SECINĀJUMS PIEDALOTIES GASTRONOMIJAS PILSĒTU APVIENĪBAS DELICE ORGANIZĒTAJĀ SEMINĀRĀ, KAS BIJA VELTĪTS PILSĒTU MĀRKETINGAM GASTRONOMIJAS JOMĀ – "IEPAZĪŠANĀS AR DELICE PILSĒTĀM POPULARIZĒJOT GASTRONOMIJU", 16.–18.JŪLIJĀ, BIRMINGEMĀ (LIELBRITĀNIJA).

Semināra dalībnieki no 8 DELICE pilsētām – Rīgas, Birmingemas, Helsinkiem, Lionas, Leipcigas, Lozannas, Gēteborgas, Stavangeras – daloties pieredzē, apsprieda jautājumu, kā popularizējot gastronomijas tūrismu, iespējams būtiski palielināt pilsētu apmeklējušo tūristu skaitu un gūt ievērojamus papildus ieņēmumus valsts un pašvaldības budžetā. Rīgu seminārā pārstāvēja Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore S. Graikste.

Semināra organizētājpilsēta – Birmingema, kuras mērķis ir – pozicionēt Birmingemu kā kulinārijas izcilības centru, šai ziņā ir lielisks piemērs – pēdējo trīs gadu laikā par 11% pieaudzis tūristu skaits, ieņēmumi no tūristiem sniegtajiem pakalpojumiem pieauguši par 24%, par 5% palielināts darbavietu skaits, bet no reklāmā ieguldītā un saņemtā finansējuma attiecība ir 1:13.

Semināra ietvaros, dalībnieki apmeklēja arī festivālu "Birmingemas garša", kas popularizējot gastronomijas tūrismu un vietējo produktu izmantošanu ēdienu gatavošanā, ir kļuvis par vienu no iecienītākajiem tūrisma produktiem gan vietējiem iedzīvotājiem, gan ārvalstu tūristiem.

Ievērojot to, ka pagaidām līdzīgi pasākumi nevienā no Baltijas valstīm nenotiek, jau šobrīd nozares pārstāvji nopietni apsver iespēju 2011.gada pavasarī organizēt gastronomijas festivālu Rīgā. Tādējādi Rīgai ir visas iespējas kļūt par Baltijas gastronomijas tūrisma galvaspilsētu.

Ēdināšanas pakalpojumus droši varam uzskatīt par daļu no pilsētas kultūras identitātes, kas spēlē nozīmīgu lomu pilsētas dzīves kvalitātes nodrošināšanā, ietekmē iedzīvotāju veselību un ir "instruments", ko pilsēta var izmantot starptautiskās publicitātes veidošanā.

Kopš 2007.gada 18.septembra Rīga ir pasaules Gastronomiju pilsētu apvienības DELICE biedrs, tādējādi:
- nodrošinot apvienības pilsētu pārstāvju pieredzes apmaiņu,
- katras valsts nacionālās virtuves kultūras veidošanu un kulinārā mantojuma projektu īstenošanu,
- gastronomijas mākslas izmantošanu pilsētas reklāmas nolūkos,
- kā arī gastronomijas nozares nozīmīguma akcentēšanu: gastronomija kā veselības un labklājības garants.

Šobrīd Pasaules Gastronomijas pilsētu asociācijā "DELICE" ir iestājušās 18 pilsētas:
Rīga, Barselona (Spānija), Birmingema (Lielbritānija), Brisele (Beļģija), Guandžou (Ķīna), Dženova (Itālija), Gēteborga (Zviedrija), Helsinki (Somija), Lozanna (Šveice), Leipciga (Vācija), Lima (Peru), Liona (Francija), Madride (Spānija), Milāna (Itālija), Monreāla (Kanāda), Osaka (Japāna), Sentluisa (ASV, Misūri štats), Stavangera (Norvēģija).

 

Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) - tel.: 67014131 vai 29484738; santa.graikste@hotel.lv
Linda Puķīte (RD Ārlietu pārvaldes, Starptautiskās sadarbības un mārketinga nodaļas porjektu koordinatore) –
tel.: 67105810